Klantcase
De Nieuwe Arts

Terug naar overzicht

De Nieuwe Arts is een jonge arbo dienstverlenende organisatie die werkgevers ondersteunt in verzuimbegeleiding en van professioneel advies voorziet over verzuimpreventie en vitaliteit. De organisatie, waar het werkplezier en de ontwikkeling van de artsen centraal staan, maakte de afgelopen jaren een continue groei door.

Vraagstuk en oplossing

Door de enorme groei die zij doorgaan is de behoefte ontstaan aan een it-service die zich richt op werkplekbeheer. De Nieuwe Arts kwam bij Root3 terecht met de vraag of zij het hele stukje IT hen uit handen konden nemen. Nu maken zij sinds april 2021 gebruik van Apple Managed Services Dit is een totaalpakket voor beheer, support en consult. Hierover zegt Maarten Hitman, oprichter en tevens arts:

“Als kleine partij doe je eerst alles zelf, maar het gaat op een gegeven moment te veel van je tijd kosten. Daarnaast moet je als arbodienstverlener je software en hardware gewoon goed op orde hebben, zodat je veilig werkt conform de wetgeving.”

Dat niet alleen De Nieuwe Arts wil jaarlijks met 10 medewerkers blijven groeien. Daarbij is het belangrijk dat de software en hardware naadloos blijft werken.

“Maar hoe groot we ook worden, Root3 kan moeiteloos met ons meebewegen door de schaalbaarheid van Apple Managed Services.”

Resultaat

Root3 doet nu het volledige beheer van de IT omgeving van De Nieuwe Arts. Dit houdt in dat zij de touwtjes in handen hebben en hierdoor werken onze systemen soepel en sluit alles naadloos op elkaar aan.

“Root3 neemt nu alle software en hardware allemaal van ons over, dat is ook hun expertise.”

Daarnaast als wij ergens tegenaan lopen kunnen wij hun bellen of berichten en zij pakken dit op. Juist die support en de maandelijkse check-ups zorgen ervoor dat wij voor hun gekozen hebben en met hun de lange termijn samenwerking zijn aangegaan.

Diensten
Apple Managed Services
Industrie
Zorg
Organisatie grootte
Middelgroot
Website
denieuwearts.nl

“Tijdens de kennismaking gaven ze meteen heel open en eerlijk inzicht in de kosten. Ze kunnen daarnaast altijd snel schakelen, zodat je direct weet waar je aan toe bent. Daar houd ik gewoon erg van, dat is essentieel voor een kleine organisatie. Wat ik ook heel leuk vind is dat er 1 keer per maand iemand van Root3 bij ons op kantoor zit. Iedereen die vragen heeft, kan dan langslopen voor support. Vooraf krijgen we ook altijd een actieplan en na de tijd een overzicht van wat er is gedaan. Heel helder. En het is ook erg prettig schakelen door het persoonlijke contact.”

Maarten Hitman De Nieuwe Arts

Terug naar overzicht

De Nieuwe Arts is een jonge arbo dienstverlenende organisatie die werkgevers ondersteunt in verzuimbegeleiding en van professioneel advies voorziet over verzuimpreventie en vitaliteit. De organisatie, waar het werkplezier en de ontwikkeling van de artsen centraal staan, maakte de afgelopen jaren een continue groei door.

Vraagstuk en oplossing

Door de enorme groei die zij doorgaan is de behoefte ontstaan aan een it-service die zich richt op werkplekbeheer. De Nieuwe Arts kwam bij Root3 terecht met de vraag of zij het hele stukje IT hen uit handen konden nemen. Nu maken zij sinds april 2021 gebruik van Apple Managed Services Dit is een totaalpakket voor beheer, support en consult. Hierover zegt Maarten Hitman, oprichter en tevens arts:

“Als kleine partij doe je eerst alles zelf, maar het gaat op een gegeven moment te veel van je tijd kosten. Daarnaast moet je als arbodienstverlener je software en hardware gewoon goed op orde hebben, zodat je veilig werkt conform de wetgeving.”

Dat niet alleen De Nieuwe Arts wil jaarlijks met 10 medewerkers blijven groeien. Daarbij is het belangrijk dat de software en hardware naadloos blijft werken.

“Maar hoe groot we ook worden, Root3 kan moeiteloos met ons meebewegen door de schaalbaarheid van Apple Managed Services.”

Resultaat

Root3 doet nu het volledige beheer van de IT omgeving van De Nieuwe Arts. Dit houdt in dat zij de touwtjes in handen hebben en hierdoor werken onze systemen soepel en sluit alles naadloos op elkaar aan.

“Root3 neemt nu alle software en hardware allemaal van ons over, dat is ook hun expertise.”

Daarnaast als wij ergens tegenaan lopen kunnen wij hun bellen of berichten en zij pakken dit op. Juist die support en de maandelijkse check-ups zorgen ervoor dat wij voor hun gekozen hebben en met hun de lange termijn samenwerking zijn aangegaan.

“Tijdens de kennismaking gaven ze meteen heel open en eerlijk inzicht in de kosten. Ze kunnen daarnaast altijd snel schakelen, zodat je direct weet waar je aan toe bent. Daar houd ik gewoon erg van, dat is essentieel voor een kleine organisatie. Wat ik ook heel leuk vind is dat er 1 keer per maand iemand van Root3 bij ons op kantoor zit. Iedereen die vragen heeft, kan dan langslopen voor support. Vooraf krijgen we ook altijd een actieplan en na de tijd een overzicht van wat er is gedaan. Heel helder. En het is ook erg prettig schakelen door het persoonlijke contact.”

Maarten Hitman De Nieuwe Arts
Diensten
Apple Managed Services
Industrie
Zorg
Organisatie grootte
Middelgroot
Website
denieuwearts.nl

Neem contact op met één van onze Apple Solutionists

Cases

We zijn trots op het werk dat we doen.
Hoe we met onze oplossingen inspelen op de verschillende behoeften van klanten.

Cases bekijken