Premium Services

Heb je wel de technische kennis in huis, maar niet voldoende capaciteit op het gebied van Apple, dan zijn onze Premium Services het antwoord. Onze Premium Services zijn een aanvulling op de support die we je standaard bieden. Je kiest zelf welk niveau van ondersteuning het best bij je behoeften en je budget past.

Je omgeving altijd veilig en up-to-date

Met Premium Services biedt ons team van experts het benodigde periodiek beheer.

Zo waarborgen we de kwaliteit en continuïteit van je omgeving. Ook zorgen we voor software updates zodat je altijd de nieuwste functionaliteiten gebruikt en profiteert van de laatste veiligheidsupdates.

Maar we delen ook best practices die we hebben ontwikkeld op basis van onze jarenlange ervaringen met klanten in uiteenlopende sectoren. Zo helpen we je Apple binnen je organisatie succesvol te maken én te houden. Natuurlijk informeren we je ook over de nieuwste functionaliteiten en laatste ontwikkelingen.

Vrijblijvend aanvragen

Onze Premium Services bestaan uit:

  • Een periodieke controle van je omgeving om de kwaliteit en continuïteit te waarborgen.
  • We creëren een roadmap en organiseren taken.
  • We verhogen de conditie van de omgeving door logs te analyseren.
  • We bieden je toegang tot de Root3 Catalog waarmee je de laatste versie van een app heel eenvoudig kunt installeren. Additioneel updaten we applicaties automatisch naar de laatste versie die op het systeem wordt gedetecteerd.
  • We controleren en vernieuwen certificates en tokens zoals APNS, Device Enrollment en Volume Purchasing.
  • We updaten software naar de laatste versie zodat je nieuwe functies kunt gebruiken en (security)issues worden opgelost.
  • We zorgen voor Automated Patch Management zodat apps die niet in Mac App Store staan een update krijgen naar de laatste versie.
  • Wij informeren je over de nieuwste functionaliteiten om het maximale uit macOS, iOS, iPadOS en tvOS te halen.
  • Wij delen onze best practices om de omgeving en het support naar een hoger niveau te tillen.
  • Wij delen de scripts die wij ontwikkelen zodat het beheer van de apparaten eenvoudiger wordt.
  • We bieden je een stelpost aan remote support uren. Daardoor heb je recht op de standaard SLA en heb je direct contact met vakkundige engineers.
  • Je kunt gebruikmaken van De Root3 Support App om de productiviteit en eindgebruikerservaring te verhogen.

Vraag vrijblijvend advies aan

Laat je gegevens achter. We nemen dan  zo spoedig mogelijk contact met je op over de mogelijkheden van onze Premium Services.