Innovaties

Innoveren. Dat doen we continu. Niet alleen omdat de technologie ons daartoe dwingt, ook omdat we klanten continu de beste oplossingen willen bieden. Dus hebben we onze oren en ogen open. En gebruiken we de ervaringen en vraagstukken van klanten om onze diensten nóg verder te verbeteren. Ons Automated Patch Management is daar een voorbeeld van. En we ontwikkelen ook zelf. Zo hebben we een paar jaar geleden succesvol de macOS Support App geïntroduceerd.

Snel de juiste ondersteuning

Root3 Support App

De Root3 Support app is een macOS menu bar app. De app is volledig door Root3 ontwikkeld en biedt klanten op een toegankelijke manier toegang tot support. We kunnen volledig meekijken met je omgeving en lossen daardoor eventuele uitdagingen sneller op.

Met de app bieden we dus gemak, service en snelheid. Bovendien kun je gebruikers en servicedesks in één oogopslag diagnostische informatie tonen. Ook bieden we snelkoppelingen aan om support-kanalen of toepassingen zoals een website, app of fileserver snel te bereiken. En het leuke is dat je de app volledig kunt branden in je huisstijl.

Download en bekijk de app

Automated Patch Management

Root3 Catalog

Ook wanneer je gebruikmaakt van apps die niet uit de Mac App Store komen, wil je eenvoudig de laatste versie installeren en updaten. Met Zero Touch Packaging met Automated Patch Management voor macOS verloopt dat proces automatisch.

De Root3 Catalog kan meer dan 600 macOS-apps installeren of updaten zonder de app te packagen. Je kunt de nieuwste apps rechtsreeks via de softwareleverancier installeren. Zo zorg je ervoor dat gebruikers ongestoord kunnen werken. Bovendien is je organisatie beschermd tegen de laatste kwetsbaarheden. Root3 controleert en update de apps zodat Apple Silicon Macs de juiste versie krijgen. We valideren de app voor de installatie of update. Onze oplossing is eenvoudig te implementeren in je MDM-oplossing.