Dit is wat we je bieden

Optimale inzet van je Apple producten. Blijvend alles uit je Apple platform halen. Maximale ondersteuning. Met onze oplossingen maken we écht het verschil.

Wat wij doen

Haalbare oplossingen, duidelijke verwachtingen

Losse oplossingen, strippenkaarten? Daar houden we eigenlijk niet zo van, want we weten uit ervaring dat geen organisatie daar beter van wordt. Om Apple daadwerkelijk te laten slagen moeten we eerst weten wat je uitdagingen en wensen zijn. Daarom maken we eerst kennis en kijken we of we een match zijn. Want als we het gevoel hebben dat je ergens anders beter af bent, zeggen we dat ook eerlijk.

​​Gaan we samen het traject in? Dan plannen we een gesprek! Meestal gebeurt dit al binnen een week. Dit kan remote of op locatie. Daarbij nemen we ook altijd een technisch consultant mee. We laten je door middel van een demo zien wat de mogelijkheden van het platform zijn. Ook stellen we kritische vragen. Op die manier kunnen we goed inventariseren wat je daadwerkelijke behoeften en wensen zijn en je al een richting tot een oplossing geven. Omdat sales en techniek bij ons uitstekend samenwerken, kunnen we ook daadwerkelijk bieden wat we beloven. We zijn dan ook bijzonder sterk in verwachtingsmanagement!

Maatwerk in standaard oplossingen

We bieden standaard oplossingen en maken die geschikt voor jouw omgeving. Eigenlijk bieden we dus maatwerk aan binnen standaard oplossingen. Krijg je van ons een voorstel, dan lichten we dat graag nog even aan je toe. Want we willen zeker weten dat alles duidelijk is. Daarna zorgen we voor een optimale inrichting en inzet van de Apple producten.

Onze oplossingen voor de lange termijn

Bij de inrichting van je platform stopt onze dienstverlening niet. Sterker nog, eigenlijk zorgen we daarna pas écht voor die toegevoegde waarde. Onze oplossingen bieden je de benodigde ondersteuning. Wil je volledige ontzorging, kies dan voor Apple Managed Services. Heb je wel technische kennis in huis, maar niet voldoende capaciteit? Met onze Premium Services voeren we het periodiek onderhoud uit. Regel je zelf het beheer, maar wil je wel een periodieke controle en op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen? Kies dan voor onze Health Check.

Meer dan uitstekend support

Loop je tegen een probleem aan of heb je een vraag waar je het antwoord niet op kunt vinden? Neem contact op met onze afdeling support. Ons team heeft de juiste technische kennis in huis, luistert goed naar je vraag of probleem en lost je probleem op. Natuurlijk geven we je een duidelijke terugkoppeling. Want we snappen dat je niets hebt aan ingewikkelde vakjargon. Ons support wordt door onze klanten beoordeeld met een 9,8.

Training nodig?

Wil je nog productiever worden met je Apple apparaten en meer horen over de mogelijkheden? Wij geven je medewerkers graag een training voor macOS, iOS, iPadOS en Apps.
Martin van Diemen

Jouw behoeften? Onze service

Wil je alleen een periodieke controle? Heb je alleen op bepaalde gebieden support nodig? Of ben je juist op zoek naar volledige ondersteuning? Bij Root3 kies je zelf welke ondersteuning het beste bij je past.

QuickScan

In de loop der jaren kan het voor komen dat de IT inventarisatie uit het oog verloren is en er een wirwar aan hardware, software en processen ontstaat. Doe de QuickScan van Root3.

Lees meer

Health Check

Heb je zelf de kennis, expertise en capaciteit in huis om het beheer van je omgeving te regelen? Dan biedt Root3 de Health Check aan.

Lees meer

Premium Services

Heb je wel de technische kennis in huis, maar niet voldoende capaciteit op het gebied van Apple, dan is onze Premium Services het antwoord.

Lees meer

Apple Managed Services

Wil je nergens omkijken naar hebben, maar wel profiteren van een optimaal werkend Apple platform? Kies dan voor onze Apple Managed Services.

Lees meer